Friday 20 January 2012

kawan , aku syg korg :(

holaaa guys !
 *dah tak reti bg salam ko ehh aimi ? 
okee . Assalamualaikum :) hee 

oke  hari ni aimi nak share something dgn korg .nak tau ape tak ? ekceli , aimi bosan sanad sanad . dah la cuti pnjg [panjang la sgt kan ??] hahaha . padahal segerombolan homework sedang beratur dengar rapi atas meja tu [ayat merepek sudah !] takpe . insyaAllah akan siap sebelum bukak sekolah ni . aminn ^^

lagi .. aku sedih sekarang ni . ramai kawan2 aku nak pegi sekolah lain dah . especeli AIN SYAHIRA BINTI ROSLAN .. aku tak dpt inform yg betul ag sebenonya ni . sekolah mane pun aku tak tau .. haha . jahatnya aku . lepas ni aku sure akan rindu dy gile tahap gaban . ye la . mane taknyee .. form 1 tak rapat sgt . form 2 , rapat la jugak . form 3 ?? rapat gilee. 1 dorm . 1 tiang katil . [aku atas , dia bawah] .1 kelas . 1 bilik prep . gadoh same2 , buli ummi syazfera same2 . gelakk meroyan same2 . rinduu sgt semua tuu . kite 3G kn ain ?? last day kt asrama , lepak kat tge sambil buang virus lappy . posing cm org giler ,, dy jadi pendengar setia . always sediakan telinga dy dalam dengar cite suke duka aku . bg semangat . bg pendpt . even kdg2 byk terase hati .bengang ade rase marah , bengang , geram . tp semua tu bersifat sekejap .tak smpai 5 minit pun :) gosip same2 sebelum tidur . and macam2 lg :'( 
AIN , BAIK-BAIK SAYANG
col aku selalu tau , 
JANGAN LUPA CALL AKU SELALU KAT SANE !! 
A| M | A | R | A | N !!!!
[ececeh , suke2 aku jee kan ??]
*malam kang nak buat suprise untuk ain :)
then ape lg ek ?? hmm , ni lg 1 aku tak tahan . RINDU AWAK :'( hmm , mane la dy pegi ni ??
siyess rase besalah gile ni . masalah negara betul laa . tak de kedit . potong line r !
awakk :'((((


lagi ?? tadi fera anta IM , "aimi , ain nak pindah . sedihh laa :("
fera , jgn cm ni .. bia laa . relekan dy pergi . ain nak belajar . kite tak boleh sedih..sepatutnya kite kene bangge dgnn dy . kwn kite masuk mrsm :) yee fera, aku pun sedihh..t cuti kite kua le same2 ag . aku , nad kan ade ? oke fera , siyes aku pun sedihh sgtt :'(

kita tetap sahabat sampai bile2 wey :(



takde mood . byee

No comments:

Post a Comment