Thursday 23 February 2012

APTB [>,<] ♥

Hello guys !! hohohoho . muncul jugak aku akhirnyaa . ohh btw guys , sory sgt lama ta update blog . bukan malas . tp maklumlah . aku kan pelajar :) heehee . student life ni tak pernah tak sibuk . yee . aku kan YB sekolah . merayap plus melambak belambak keje nak kene uruskan . *perasan . BHAAHAHHAAA [gelakk terabur please..]kidding =p okee , ape dah jadi kat aku sepanjang bulan ni ?? okee , memg la bulan ni sangat lah tak awesome ! menyampah i :'( tapi , apekandaya . akan kutempuhi juga dengan tabah hati . okee , jom aku nak setat beceloteh . lame sesangat dah ni tak merepek meraban kt belog ni .SO , tabahkan hati kalau nak baca entry panjang lebar aku ni ! ngee~~ kita setat dari yg tak awesome okei !


TAK AWESOME !
FIRST THINGS FIRST .
myexmeninggal----> typoo error !!
okee.ni cerita sedih . even benda yang dah lalu jangan dikenang tapi aku tetap akan kenang .before that ! jgn salah faham . bukan arep okei ! ni yg sebelum arep . wait ! i'm not playgirl okee ! attention please =,=' memey sedih tak terkata lahh ceritanyaa . pukul 3pagi dia msg aku "aimi , take care urself oke ! i rase masa i dah sampai" aku tejaga then baca then aku bermonolog(ayat power .buuweerrkk ) sendirian 'apelahai brader ni merepek' then sambung balik tidur . area pukul 6 aku tejaga sebab tak sedap hati . nak solat tak azan lg . hati aku rasa macam ade sumthing tak kene . aku rase macam ade yg tjadi . aku rase macam "separuh jiwaku pergi by anang (nonsense)" aku rase macam OHMYGOD !! argghh !!!!!!!! aku rase ......... STOP IT AIMI !! aku amek wuduk then baca Quran .perhaps !! hati aku tenang kmbali . tp tak beb ! makin kuat rasa tak sedap hati . dalam pukul 7 cenggitu laa tengah siap2 nak pergi joging then umi tepon (mama arwah) . suare umi sdih . aku tye kenapa then umi cakp ............. huuwaaaaaaaaaaaaa :'( sumpah aku sedih sgt ....till now . every weekend aku akan ke kubur arwah if tade hal . 
p/s  : tipu la kaalau ckp tak syg kan ? yee . sayang sanad sanad . tp nak wt camane . tibe tiba hati aku sedih .papepun . ARIFSENTIASADIHATIKU ♥ 





yang awesome !
SECOND THINGS SECOND .
student life!
cam biasa, memg awesome jadi pelajar ni .haha . okee . yesterday mase kat sekolah , lepas habes kelas bm kt ps aku dengan nadrah turun lahh dengan pantas ! yellaa kan . kasut kami baik , sarung jee ~ yang lain semua macam sipot dan santai ! guys, jangan marah oke !hehe .then kami lalu terowong smart yang merupakan laluan berbumbung yang  menghubungkan jalan ke blok makmal sains 1 2 3 dan makmal biologo fizik kimia . aku jalan super lembab mase tu . nadrah potpetpotpet like mak atashinci suh aku cepat . entah tetibe muncul idea menyakat oarang . aku pun cakap "nad, jom kte tekejutkan budak kelas kita nak x ?" nadrah pun ckp okee . then nadrah pegi melompakk CHAAAKKKKKKK !! gile malu beb . bukan gegurls 4pi yg kene . ter CHAAAKKKKK  dekat boboys 3a2 .bapak maluu siall !!aku pun ter CHAAAKKK same . budak2 tecengang tbe2 . blushinnggg sanad sanad time uh .. hahahaha .till ade sorg budak ni cakap kt aku . akuu dengan nadrah wanted chaakkchaakk kt geng dyorg . maluu laa ~~ blushngg smpai sekarang *~* hohoho ~ sweet moment kan nadrahh . ngehh ~~





then .. my special boy .. [segmen tangkap leleh] MUAAHAHAAAHHHAA =P

awak , iteew mintak maaf oke ! iteww tade niat pun nak buat macam tu
awak , iteww sorryy sangat sangat ek . 
awak , iteww sedihh sangat , awak dah garang sangat .iteww tau lee awak ni tekgu~
awak , itew tau awak tak encem tp awakk dah aja sya erti berdikari yg sebenar
awak , iteew tau awk marah sgt kat kita , tp kita kenal sangat2 hati awk cemane .ego awk yg kuasai awak
awak , iteww nak mintak ni , turun2 kan lah cikitt egooisss awak tu .
awak , ampunkan semua salah silap dosa saya selama ni oke ! halalkan semua pemberian awak dekat saya ! insyaAllah selagi saya berupaya , selagi tu lah saya tak kan pernah berenti doakan awak . SSASSMA  DAMN MUCH !!janji dgn saya belajar rajin-rajin oke ! saya doakan awak cepat kurus ! ngehhh~~sumpah rindu 30november2011 pukul 5.30 petang !! sebakk sambil menaip ni :'( 
kalau ada salah silap, buat you terasa ke tercirit ke, buat you rasa nak penampar muka i ni, or buat you termuntah hijau ada sayur sikit ke, sorry sangat sangat..lepp  u babe !!
kbai ~~


esok kene pergi kem pengawas ! hope kem ni kem yang awesome !! muahahaa

No comments:

Post a Comment