Thursday 12 April 2012

Assalamualaikum !

Alhamdulillah kita semua masih diberi peluang untuk hdup di muka bumi ini . heishh . sumpahh takut sangat semalamm ! tengahh berdiri tbe2 rase goyang-goyang .aku ingat mimpi di siang hari . hahahaa . tp real .. aku berpijak dibumi yg nyata !! bukan mimpi lahh . cukup buat aku rase err ~~ ape ekk . ermm .. rase macam2 lahh !!!!!!!!!!!!!!


okehh . aku sure korg bosann kann .. muntahh hjauu lg la korg ni bce entry ni !! tkpee.tahnn dulu yee .. mood berubah-berubah ?? haaa . tu lah aku !! last weekk kan kan . mood aku macam sipott . malass malas malas dan malas . semedangg jee ponteng kelas . tp taapii takk kantoi punn . sebabb aku ponteng besebabb *banyakk beno alasan kamu temahh -.-" 

minggu ni akuu rajinn sanad sanad nak belajar pluss mood aku yg giler2 asyik nak menyakat dan membuli semua kawan2 aku . especeli beruang aku tu . agagagagaaa ~~ kesiann ko kawan . >,< 


kbai :))

No comments:

Post a Comment