Thursday 19 April 2012

Happy Friday guyss !!

Assalamualaikum !

Heyy readers !! Long time no see mehh .Rase macam dahhh lamaa sanad sanad meninggalkan gelanggang blog ni .hewhew*berie seyhh :P haaaa ..


SUNDAY :
I was really enjoying my weekend with him .We spent our time together .We went out for shopping , lepak-ing . Flying out from our life as a student.hahahaa . lol !#$%
 We did laugh to each other while playing talking-tom (lol!).and now , I just wanna to say , I REALLY MISS YOUU AND AND ALWAYS LOVE YOU :)
I discovered a new part of him also. He likes to eat belacan .wahhh .pure-bandar-people like you love to eat belacan ? soo proudd !! Maybe after we get married*gatalgatal-.- I should have learnt how to make SAMBAL BELACAN and sekaum kerabat dengannya. dslike dislike :P I really love him from the bottom of my heart . I admit it !! I'm happy happy happy with him evenn we just bestfren friend or something likee thatt lahhh.ngekk :/. but but . demi niat i dont want banana fruit two times . terpaksalah kawal nafsu couple tu . teeheeeaa :)) BAA LAMM ALIFF JIMM ROO .haahaa .


THURSDAY :
DAULAT TUANKU ! hahaahaa . awesome awesome awesome babeh !!my beloved mom dah bersalin ! hahaa .babby boyy . terkejott bewwrookk i !!! masa mama scan tuhh doktor said babby gurl . hahaa . thenn keluarr boyy ! OMG OMG !! hahaa . neyywayy . aku lahh orang paling busyy jadi operator henset mama ! hahaha .dari waktu melawat tuh 12:30 tgahari - 7:30ptg aku dukk dgn mama . jge mama . hahaa .best best sangatt dengar nurse membebel :(( gereemmm sayee !!
BTW .adikk sayangg ,Farhan.ahlanwahsahlan dik :)) dah besar nanti jadi anak yang berguna keyhh , kakak sayang adik ..

No comments:

Post a Comment