Saturday 2 June 2012

HAPPY BEFDAYY BRO !!

Assalamualaikum guys !!




hai hai .gila bapak sangat lama aku tak lepak dekat blog ni !! aku memangg ,suke jadi kacang lupekann kulit ..ehheehhh .acahh jee,aku busy lah !! =='






okeyy anak-2 ,murid-2 makcik-2 pakcik-2 and semua laa .hari ni berapa hari bulan ?? yee !! betull . 3JUN2012 bersamaan 13REJAB *terasa alim pulak bg tau tarikhh islm ni.hee :))








hasil ciplak : fb kau .hee
















WOOWWWWWWWWWW !!! hensemmmmmmmm takk ????? *baldi baldi ;p .hee.acah je.actually ,guaa sedangg geram sama ini orangg maa .. hahh ??biodata??


NAMA:azhar
UMUR :91
TEMPAT TINGGAL : entahh
TEMPAT BELAJO : entah 
status : entah
entah entah entah entahh entahh entah ......teeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttttt ==,




nahhh ,baca ucapan ni dengan teliti . sumber abg google tapi dah diolahh sedikit oleh aku .i hope u like it ! ^^




harini bertambah lagi usiamu jua tanggungjawabmu
serta menjadikanmu lebih matang dek ujian mendatang...

Hari ini akan menjadi saksi ketabahan dirimu mengharung
onak dan duri...

Semalam ALLAH telah memendekkan lagi jarakmu
dengan-Nya...
semakin kurang tempoh beramal...
semakin kubur mempersiapkan tempat untukmu....
semakin bersedia malaikat datang menjemputmu.....
semakin dekat masa amalan dihitung 
dan
semakin hampir haruman firdausi
atau azabnya neraka jahanam....

marilah kita sama-sama bermuhasabah atas amalan kita lakukan
selama ini...

SELAMAT HARI LAHIR SAHABAT KU....




haaaaaaaaa.azharr,ni hadiahh aku untukk koo..even tadi masa kau call .sumpahh aku geram gilee .tapi ..sobbss T.T teuss hilangg mood aku .sian my babbysitter kene marahh dengann aku tak pasal pasal ==,
#sorry aku kentut tadi.ekceli bukan kentut pun.aku semburr dari mulut..




okee.tamat
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx





okee,Dato' called me just now ..how ohsemm you knoww.kihkihkih

dia:helo you,pukul berapa ni tidak mau tidur ka? (3.30a.m)
aku:jage marsya lah you,cemane nak tido
dia:elehh,mengada jee.you,i baru sampai rumah.i ikut abg and her wife pigi travel
aku:untunglahh..hmm
dia:kenpa you??
aku:sakit hati gilaaaa you tau takkk !! 
dia : asal??
aku : (diammm)
dia : cakap lahhh awakk,
aku : !@&^%#@%^&(@%^&*( ttsskkkk (menangis T.T)
dia:kbai



sedihhh awakk ,saya sakit hati gilaa..awakk ,saya tau awak BFF merangakap kakak sedare saya punye adek ipar ..i just wanna say that i really need you !!




merepekkk ..kbai


to exboyfie,apekejadah mu ni??seriouslyy aku dahh buang kau jauhhh2 ..dah laa nak cakap dgn aku ,tapi tak nak cakap elok2 .aku pantang gila babi orang col thenn stok ckp nak marah....sakitnyee hati akuu ..

No comments:

Post a Comment