Sunday 22 January 2012

Alhamdulillah ! ♥ ♥

Assalamualaikum guys !

okee , super happy la malam ni . and aku rase geram sanad sanad . aku buat macam macam hari ni semua nyee tak kene :( demm !! ape ke nak jadi dgn aku ni .. olalalalallaaa *muke tak besalah =='



okee , malam ni aku taip entry sambil makan sebikut cicah dgn milo .tu pun nak cakap ke? so whatt ?? aku kesahh apee .ceewaahh !! ececehh :) . aku nak share sumthing nie dgn korg semua . ekceli kan . aku ni tgh rase mcm2 . macam2 rase yg bercampur baur yg berunsurkan cemburuu rindu kasih sayang meluat dan sekutu2 dgnnyaa..watlek watpeace je laa aimi:)


Alhamdulillah . bersyukur giler relation kami dah semakin pulihh dan stabil . kalau tak sebelum ni giler macam2 . dah naik giler meroyan aku .mujur tak giler lg ==' .i dont care !! biarkann sajee ..




and lagi satu , aku sgt terasa dgn sumone nii . bile jumpe kawan .. aku tak egt . bile bosan baru tau carik aku ..bile hpy . aku bia je cm sampah !!
sakit hati tau takk !!!!!!!!!!!!


sabarlahh wahai hati :'(







nyte :(

No comments:

Post a Comment