Sunday 8 January 2012

Llalalaalala ~~

Assalamualaikum readers !



ouh yeah !! bahagia rasanya demam cenggini .. ohsemm :) selsema2 mcm ni tetibe rase macam nak makan aiskrim dkt Tutti Frutti   yang dekat Berjaya Times Square tuh ! wahh !! high taste nye kau aimi .. well , heheee . yelaa kan . dpt makan aiskrim tu . aku pun taktau pasai pe . kt times square uh aku rase sedapp sgt sgt .. padahal tutti satu malaysia ni same jekan . gataii ~~


agak2nya , bila  awak  nak belanja saya tutti yeah ?hehee



cukup mukadimah aku yang gilakk tu .. hakhakhak . aku rasa lama tak update blog ni .. busy sangat2 . almaklmlah .cakap STUDENT kan .. haha . tengah selsema cenggini , aku gagahkan diri udpate jugak sebab azam tahun ni nak rajin ber-blogging :) 
alhamdulillah now aku rase aku dah buat keputusan yang betul .. aku pilih PENGAJIAN ISLAM untuk teruskan pengajian aku untuk 2tahun terakhir sekolah menengah ni . ekceli aku nak amek akaun dan syariahh je punn .. hakhakhak . so pape pun . new class new subjects new teachers new friends . wwooww ! interestingg kan ? mudah-mudahan aku dapat belajar dengan tenangnya .. aminn ! 


aku dah tanam azam baru . start esok pagi . aku berazam nak baca al-quran lepas subuh . da lama sgt aku ta bace al-quran *jahilkan aku?* ==' 
semoga sebelum pergi sekolah aku baca al-quran ni Allah terangkan hati ku dan permudahkan urusan aku belajar . aminn


doakan aku cepat sembuh oke !


Terimakasihsudibaca!

No comments:

Post a Comment