Monday 2 January 2012

my second blog =)

Assalamualaikum ! 


Dengan nama Allah aku merasmikan blog ni pada tarikh 2 januari 2012 
ekceli , aku dah tak larat nak fikir.disebbkan aku fikir " I  BLOG " so aku nak wat jugakk blog . nak jugak nak jugak tak kira nak jugak . serupa kanak-kanak 2 3 tahun merengek mintak mainan ^_^



oke . sekarang aku nak story pepasai dgn blog aku yg lame tu . okee .mari dekat mari dekat .. hehe . serius waa cakap woo . tersangat la marah dan terlamapau marah sebab tibe2 je nak delete blog aku .yee ! blog aku kene DELETE .ulang ! DELETE !! WTF huh ?? ape masalah ko nak delete ? aku ade wt pasal dgn kau ke ? adoiii ~~ tape tape . nasib aku pegang kepada prinsip 


 "SABAR DGN APA2 ORG BUAT KT KITA SEBAB ALLAH PASTI AKAN BALAS SETIMPAL"
  T__T


so .aku nak tengok apa pulak plan kau lepas ni .lepas blog aku ape pulak ? facebook ? twitter ? amek perabeh . waa talaa goyang sama lu laa *belagak serupa gangster ni =) 
aku sgt tgk ape ko buat pas ni . nak sgt2 tgk kan .. HAHAAHHAAA . HEBAT sgt ke kau ? 
p/s : blog still in renovation =)

No comments:

Post a Comment