Friday 27 April 2012

kebahagiaan dan kegembiraan

Assalamualaikum !


Hey guys ! its great to write back in this blog .its veryy kindddaaa busy with my new life ! ojyyeeaahh !! mid year is just around the cornerr guys ! howw cepatt sehh .Alhamdulillah,now dengan azam baru seoarang gadis yang baru sahaja berumur 16tahun ini,dengan azam baru aku nak berubah.yess!ade lahh sikit-sikit perubahan yang aku dah buatt .hahaa ..friendsss ,support me please ! i really reallly hope u guys boleh tolong saya ! especially my beloved classmates,4PENGAJIAN ISLAM.hee.I try to do something interesting and good to make all my famly,fren proud ! hehee .aminn



tadi masa bangun tidur aku on henset .and and i received text from Dato'


"hai youu ,wtpe ?? sorry lame tak text u.busyy lah -__-"
"never mind lahh u .i pun busyy"
"nak mintak tolong ..please help me "
"haa ? whatt ??"
"nak pinjam telinga kejapp jee"
"talking nonsense yee .cepukk kang"
"betull lahh .. youu pergi jumpe abang google or abang youtube .you cari lagu ni BO AMIR IQRAM-LAGU .khass untukk youu.bila i dengar lgu ni i terngatt kat youu .seriouslyy . i miss you :("
"apeejadahh ???lagu ape tu..eei,malass lahh.you ni dah lahh mcm chipsmore,kejap ade kejap takdekk.then suruh i buat merepek kan..sentap 5saat :("
"alohhh,sorryy lahh.i busyy lahh.dengarr jelahh .i sure lepas ni you fall in love dgn lagu ni"
"okeeyy,i carik,,kalau tak sedapp .i tarikk telingaa youu tu -.-"
"hahaaa .okeyy .dengar tauu .feedback ASAP .kalau sedapp youu kene belanja i makan"
"!@#$%^&%# ceyyhhh -______-"



okeeyy thenn aku punn pergi lahh dekat you tubee dengarr .. OH MY GUCCII !! this song lahh yg selama ni aku cari ..okeyy , awakk . saya surrender :DD

seriouslyy sayangg , aku sekarang fall in love dengann lagu nii . lagu ni sweet tauu .. Raggae style :DD 


lagu
Hari ku harus dipenuhi dengan kehadiranmu
Sayangku fikiranku hanya dipenuhi dengan senyumanmu
Alangkah indah jika dirimu sentiasa disisiku
Sayangku berikanku hanya satu hanya satu lagu

Hari ku harus dipenuhi dengan kemanjaanmu
Cintaku fikiranku hanya dipenuhi dengan suaramu divaku
Alangkah indah jika dirimu sentiasa disisiku
Sayangku berikanku hanya satu hanya satu lagu
Alangkah indah jika dirimu sentiasa disisiku
Sayangku berikanku hanya satu hanya satu lagu


okeyy awakk . sayaa sukaa sangat sangat lagu ni .kalau bolehh nak hari hari awk nyanyikan untuk saya sebelum saya tidur .hahaa .gatall jee ^____^


 really happy ada kawan macam awakk .next week on thursday maybe .aku kene join program khidmat masyarakat dekat rumah orang tua dekat penang .hewhewhew .lawakk jee cikguu ni .muka aku ni muka penyayang kot :DD khdmat masyarakat lahh sangat .



last weekk pulekk aku pergi kursus sahabat pendidikan pencagahan dadah peringkat negeri .sumpahh seronokk . entahh laa .memg superbbb gilee lahh .yelaa kann selama ni ade kem ape2 sumpah membosankan.tapi kem ni memg bahagiaa .hahaaa . sayang korggg sngt2 .especially tasyaa,hana,syida,athir,eiman,zaidi,syafiq,tiqah,nessyaa,shima andd semuaa ..heheww .sayang korg semuaa .hopee unit pendidikan pencegahan dadah jabatan pelajaran akan anjurkann lg kem sebigini rupee .hehww ..


okeyy ,, tenggss readers !!


No comments:

Post a Comment