Tuesday 17 April 2012

Kehadapan awak yang awesome ♥

   
Assalamualaikum !

heyyy guyss . okehh , terasa macam lama tak mengemaskini blog ni sampai sampai saaampai blog ni sudah pandai merajuk dengan tuannya yang comel lagi shanntekkk ni *sedia baldi muntah  kerana mengabaikan tanggungjawabnya kepada blog*ouh.baru tau blog ade perasaan smpai nak log in pn takbolehh.protess yee kau ;P .Hal ini kerana tahap kesibukan aku bulan ni yang terlampau lampau kalah perdana menteri . fly sane fly sini .hahaha .stop membajet okehh !! -.-'

fuhh .. lepas satu satu dan satu aktiviti yang aku join . last saturday I went to KEDIAMAN MENTERI BESAR PERAK .sepanjang jalan tuh aku tepandang lahh segerombolan banner banner yang cantik di setiap tiang elektrk awayy to Ipoh . Then thenn thenn , nak dijadikan cerita . aku dan kawan-kawan ditemani oleh seorang makcik yang sempoi dan anak-anaknya . kami tunggu dari pukul 8 dekat bustop depan rumahh .. waahhhhhh . memang mulut ni rase nak sumpah seranah je sebab bas tu lembab nak mapuss . pukul 11.30 bas baru sampai -.-
ekceli aku taktau tujuan ape aku ke Ipoh ni . aku dapat inform petang jumaat tuh untukk majlis kat Ipoh .okeehh . never mind . "saya yang menurut perintah" .hikhokhokk .sekali pandang dekat banner kat tepi jalan tu "BSN YOUTH" so ,ignore it .dalam kepala ni fikr ni mesti ade pasal bank2 or pelaburan duitt maybee ..


sampai sane dalam pukul 1 . bas parking punyee lahh jauhh yangg amat .. dari Ipoh Parade tu nak pusingg g first gate kediaman MB tu .bepeluh -peluhh macam baru balik sawahh aku >,< then masuk gate tu ,, makcikk a.k.a kapten kami bagi baju "BN YOUTH"  WHATTTTTTTTTTT !!!!!!!!! PEMUDA BARISAN NASIONAL ??? nak pengsann (",)  
ape ni politk politik . dislike dislike !! *muka bengang -,- 


Rajah-rajah dibawah menunjukkan baju yang DIWAJIBKAN PAKAI OLEH KAMI :





original facee babehh !! penatt penatt penat !!
senyum tak ikhlas muka penuh jerawat :)

 


rajah 2 menunjukkan muka keriangan bercampur kelaparan darab dengan kepanasan suhu bumi 
 pemuda-pemudi yang membajet gile termasuk akuu . 
baju biru = pemuda Baju pink=pemudi
tamat





reallyy bahagia dengan kehidupann sayaa kini . yeahhh !! ternyata kehidupan berstatuskan SOLO ini terlampau bahagia :)) evenn Dato' Seri alwayss menyatakan hasrat dihati . tapii maaf .. i'm not ready yetttttt !! love youuu so muchh dato' .tapi really tak readyy dengan ape yang awak hasratkann . bukann apee .... trauma dengan ex-bf dulu tu dahh buatkann saya lebih takut untuk terima sesapee . maaff darling . tapi kita bolehh tetap kawan kan ? *srroottt srrooottt sedut hinguss 

 people change . tapi saya akan tetap setap detikk saat minit jam kita spend time togetherr :)




really miss you Afif :'(






For this week pulakk , aku terlbat dengan KURSUS FASILITATOR SAHABAT PENDIDIKAN PENCEGAHAN DADAH-PETRONAS PERINGKAT NEGERI PERAK wakil PRS SEKOLAH. Alhamdulillah , now aku pegang 3jawatan dekat sekolah . PELJAR+PENGAWAS SEKOLAH+PEMBIMBING RAKAN SEBAYA .bukan nak bangga orr riakk . i knoww now aku dah pegang tanggungjawab yang terlampauu beratt . 3jawatan tuhh ..fuhh=,='



to kak aina mardhiah yang comel : 
Hope akak bolehh bagi tolong aimi okeehh , this yearr , aimi baru pegang jawatan PRS tahun ni ni .. tekeezuutttt !!  seriously takda pengalaman langsungg ! hahaha .. tolongg yeahhh ! tenggsss kakakk comell . muuaahx3 *dato' janagn jeles okee


Thatssss all for today ! sorry if entry ni membuatkan korang nak tercirit kee, nak muntah hijauu keluar sayur sikit kee sorry okee !! tangan aku pun dah penat dan otak pun dah ketandusan vocabulary2 yang merepekk2 .hee . taaaraaaa

tenggss readers ! Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment