Tuesday 10 April 2012

something new ♥

Assalamualaikum !

hey guys!how are you?HOHOHOHO .Long time mehh tak update this blog . Acane ? busyy la . hahahahaa..Alhamdulillah kita dah masuk fasa 4 tahun 2012 nie .yeahh ! memang tak dinafikan macam-macam benda yang jadi.suka duka pahit manis semua aku telan dengan tenang even kadang-kadang perit lah jugakk kan ?HIKKHOKKHIKHOKK >,< 


And and and also tahun ni aku banyak belajar benda baru yang awesome and interesting ! hahaa .dah form 4 rite ? so,kene lah jadi student yang active . yelahh kann nak dapat A+++ untk sijil koko nanti.hihihi .anywayy,aku bersyukur sebab Allah masih bagi peluang untuk aku terus bernafas . andd now ,aku dah sedar yang aku dah besar and need to be teenager !! not childish !!!hahaha .time2 mude belia macam ni lahh nak cari more experiencee experienceeee and experienceeeee :D 


and ni satu experience yang aku rase crazy but sweet :D hahahaha . memang seronokk sanad sanad bila dapat peluang jadi HELPERS kem ni ! sumpah tak tpu . even feelinggg tired orr another meaning is tiredness but but i'm really enjoy it ! AWESOME ! tenkiu ustaz !!the best helpers yang comel dan kacak . hihihi . zunaidi,vivi,aiman,pian,aku,husna,asya,kak sheera,kak dayahh,tirahh,ain . hahaha .korg memg best lahh ! hahaha .ekceli this is my first time u know jadi HELPERS !! hahaha .agak kekok sikit lahh kan citee nyee :)) aku datang agak lewat sikit time ni , aku datang sabtu pagi ,. datang datang terus kene tolong handle program 'ikhtiar hidup' .from this, aku belajar how to be independent bila kita masukk hutan and and tersesat . and word yang pakcik tu always cakap "survival" hahahaa . then , macam2 lagi lah kami buat .kalau cerita ni .3malam tanpa bintang pun tak habeh -,-' okeyy,cerita ni aku akan update lebih lagi wth entry bergambar oke *winkkwinkk ~~



thenn ,next program aku this month is "khidmat masyarakat" hahaa . heyy3 ,jangan pandang aku takdek mate okeyy,even aku ni akuu ni , aku ni apeeeeee ekk . HAAAA , ehh lupe !! HAAAAAAAA , even aku ni nampak ganas tapii dalam hati ada garden tau . aku suke wt kebajikan ni . tapi ,korg je yang taktau .hihihi ................. maybe khidmat masyarakat ni dekat penang . rumah org tua ehh takk.rumahh OKU ehh takk.rumahh anakk yatimm kot ...ehh yee kott..ehhh .entahlahh ^___^ HAHAHAHHAHAAA  






lastly aku nak share ni .. NOW I WANT TO TELL EVERYONE N THE WORLD THAT MY AGES IS 16 okee ! still mudaa okeyy!! hahahaa . my cousins tersalah tarikh beday aku last fridayyy .hahahaa.but i'm really really appreciate it bcz dyorg celebrated my beday dalam keadaan yang agak2 gila ! theyy closed my eyeeeeeeees withh shawl ! then then then dyorg baling serbuk kunyit cap adabi + belon berisikan air belacan ~ eeuuwwww . BUUUEEWWEEKKKK ~ temuntahh makjahh ;P memg habes aku jadi ikan goreng ! hahahaa . tenkiuu guyss !!!! thenn ahad pukul 00:05 8april2012 my bestie baling garam + sorok cameraa akuu !! aaaaaarggghhhhhhhhh !!!!! mengamukk akuu . hahaha . teruk kene buli dengan helpers .tenngggsss so muchh to MR. AFIFF bcause he gave me patunggg SMUURRFFF . i like itt . ssaaayyyyaaaaaaanggg awakkk ! mueehheeww :8 



sorryy kalau my grammar aku kali ni huru hara !! broken englishh mehh !! sorry :))



okeeyyy , thatss all !!!  taaaraaaaa :)) assalamualaikum !!!

No comments:

Post a Comment